מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים

על מנת להקל עליכם, ערכנו רשימה של הנקודות המרכזיות בהקשר למדיניות ביטול רכישה והחזרת מוצרים. להעמקה, מומלץ לפנות לתקנון האתר (תנאי שימוש), המכיל את התנאים המחייבים לרכישה באתר ולאופן פעולתו, והינו המסמך המחייב לפעילות האתר.

התחרטתם?

  • אנו בסו שף עושים הכל על מנת שתהיו שבעי רצון מהמוצרים שבחרתם. עם זאת, אתם רשאים להחזיר את המוצרים שרכשתם באתר בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים, מיום קבלתם (למעט כאלו המפורטים בהמשך). ביטול העסקה כפוף לכך שהמוצר ישוב לסו שף כשהוא באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא, ומבלי שנעשה בו שימוש כלשהו. סו שף תעשה כל שביכולתה על מנת לסייע ללקוח במציאת פתרון הולם, במידה ויהיה מעוניין בהחזרת המוצר.
  • מוצרי תצוגה שנרכשו, ומוצרים במבצעים - אינם נכללים במדיניות ההחלפות וההחזרות שלנו, כמו גם מוצרים שערכם נמוך מ 50 ש"ח, וזאת לפי חוק ביטול עסקה
  • אם רכשתם שירות, הנכם רשאים לבטלו בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום ההזמנה ועד 2 (שני) ימים, שאינם ימי מנוחה, לפני מועד מתן השירות (הקרוב מבינהם למועד השרות).
  • כדי להחזיר מוצרים, עליכם ליצור קשר באמצעות הדואר האלקטרוני [email protected] או בטלפון: 050-5435510, ולמסור הודעת ביטול עסקה, בציון פרטי ההזמנה.
  • לאחר בירור פנייתכם, תתבקשו להחזיר על חשבונכם, את המוצר למחסני סו שף ברחוב חלץ 10 חיפה. למען הסר ספק משלוח החזרת מוצרים, חייב להגיע אך ורק לכתובת מחסננו, ברחוב חלץ 10 חיפה. משלוחים למסירה מסניף דואר- לא ייאספו, וכל השולח החזרה בדואר עושה זאת על אחריותו!
  • ביטול עסקה כפוף לסייגים המפורטים לעיל, ובנוסף:-
    • אם המוצר נבדק על ידי סו שף ונמצא שהוא לא הוחזר כחדש, באריזתו המקורית, לרבות כל מרכיבי המוצר והאריזה, לא נוכל לבטל את העסקה, ותתבקשו לאסוף את המוצר ששלחתם. במקרים חריגים ובכפוף לשיקול דעתה הבלעדי של סו שף, יבוצע ביטול עסקה בו הזיכוי יהיה יחסי לערך המוצר שהוחזר, בניכוי הוצאות או התחייבות בשל משלוח, אריזה, או כל הוצאה או התחייבות אחרת שסו שף הוציא או שהוא התחייב להוציא והן בשל התקשרות בעסקה או בשל ביטולה.
    • אנא תשומת ליבכם למוצרי פרמיום הסגורים באריזת ניילון מקורית הרמטית של היצרן - לגביהם במפורש מודגש כי פתיחת האריזה הינה בגדר שימוש במוצר וגרימת פגם, ולפיכך לא ניתן יהיה להחזירו במסגרת ביטול עסקה. הזמנתם מחבת או סכין יקרה ואתם לא בטוחים לגביו - אנא אל תפתחו את האריזה! אריזת ניילון מקורית הרמטית של היצרן הינה חותם לאבטחת איכות ומקוריות המוצר, והסרתה או פתיחתה מונעת את האפשרות להחזיר את המוצר ולזכותכם בביטול עסקה 
    • לאחר החזרת מוצר, תזוכו במחיר ששילמתם (לא כולל דמי משלוח), בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר/עלות מוצר, או 100 ₪, לפי הנמוך מבינהם, ובתוספת עלות חיוב האשראי.
    • במידה וקיבלתם הטבה/הנחה/זיכוי בקניה המקורית, עקב החזרת מוצר במסגרת ביטול עסקה, תבוצע התחשבנות מחדש, ולפיה ההטבה/הנחה/זיכוי תנוכה מסך הרכישה שנותר, לאחר ההחזרה, ועל פי תקנון האתר
  • במקרה של קבלת מוצר פגום, אתם מתבקשים לפנות אלינו מיד עם קבלת המשלוח, עם תמונות הפגם במוצר, כשהוא נמצא עדיין באריזת המשלוח. אנו נסייע במשלוח המוצר חזרה אלינו, באופן דומה לאספקתו אליכם. לאחר מכן יישלח אליכם מוצר חדש על פי הזמנתכם המקורית, ובלבד שהוא נמצא במלאי מחסננו.
  • במקרה של ביטול עסקה, טרם אספקת המוצרים ו/או השירותים שהוזמנו - בתוך 14 יום מיום קבלת הודעת הביטול יושב לכם הסכום ששולם על ידכם בגין המוצרים ו/או השירותים, בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר/עלות מוצר, או 100 ₪, לפי הנמוך מבינהם, ובתוספת עלות חיוב האשראי (אלא אם מצויין במפורש אחרת, כמו במקרים של הזמנת סדנא קבוצתית וכיו"ב). בנוסף, במידה והמוצר נשלח מסו שף לחברת השילוח, תחויבו גם בתשלום מלא בגין המשלוח, גם אם טרם קיבלתם את המוצר שהוזמן.
  • במקרה של ביטול עסקה לאחר אי איסוף משלוח מנקודת איסוף אליה נשלח, או אי קבלת המשלוח בכתובת היעד אליו נשלח, והחזרתו ע"י חברת השילוח אלינו, יושב לכם הסכום ששולם על ידכם בגין המוצרים ו/או השירותים, בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר, או 100 ₪, לפי הנמוך מבינהם, ובתוספת עלות חיוב האשראי, ובנוסף בניכוי תשלום בגין 2 משלוחים (המשלוח אליכם וגם משלוח ההחזרה למחסננו), כך שתחוייבו בתשלום מלא בגין שני משלוחים שבוצעו בפועל, גם אם קיבלתם במסגרת הרכישה המקורית את המשלוח אליכם (לנק' איסוף או לכתובת משלוח), כהטבה ללא חיוב.
  • טעות מהותית שנגרמה על ידי האתר בתיאור המוצר ו/או בתנאי המכירה, תזכה אתכם, באפשרות לבטל את העסקה מבלי שתחוייבו בדמי ביטול עסקה, אך מבלי שתהיו זכאים לכל פיצוי ו/או תשלום כלשהו מהאתר ו/או מסו שף. 

משלוחים והחזרות